کد خبر : 1911
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

فرمانده انتظامی رشتخوار خبر داد؛

دستگیری ۲ متهم سرقت احشام در رشتخوار

دستگیری ۲ متهم سرقت احشام در رشتخوار
فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار گفت: ۲ متهم به سرقت احشام و ۲ مالخر در عملیات‌هایی جداگانه در رشتخوار دستگیر شدند.

محمد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز، بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای حوزه شهرستان، پی گیری موضوع به صورت ويژه در دستور كار همکاران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رشتخوار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و دریافت اطلاعات از شهروند وظیفه شناس موفق به شناسایی هویت متهمان شده و با هماهنگی مقام قضایی ۲ متهم به سرقت و دو نفر مالخر را در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان احشام  سرقتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت ۴ راس گوسفند اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عباس زاده در پایان اظهار داشت: پلیس با همه امکانات و تجهیزات خود خدمتگزار مردم است و در برخورد با مجرمین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و از شهروندان عزیز نیز درخواست نمود در صورت رویت تردد افراد مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام مراتب را جهت بررسی به مرکز فوریت‌های پلیسی تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.