کد خبر : 2602
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

فرماندار رشتخوار در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح کرد:

نگاه ویژه مسئولان به دانشگاه پیام‌نور رشتخوار

نگاه ویژه مسئولان به دانشگاه پیام‌نور رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: بعد از حذف کد رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور رشتخوار از دفترچه انتخاب رشته، مجدداً با پیگیری مسئولان شهرستان و نماینده مردم این کدها در دفترچه انتخاب رشته ثبت شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، فرماندار رشتخوار در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار ظهر امروز، اظهار کرد: نوع و جنس کار در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش با تمامی دستگاه های دیگر متفاوت است، امروزه چیزی که بسیار ارزشمند و مهم بوده بحث کار کردن و خدمت بی منت به مردم است.

حسین باهوش در ادامه با توجه به شروع سال تحصیلی به اقدامات حوزه پروژه مهر اشاره کرد و گفت: چند مبحث مهم در دل پروژه مهر نهفته شده است که باید مورد بررسی و پیگیری جدی قرار گیرد، تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی، زیباسازی محیط های آموزشی و مدارس، اصلاح و مرمت فضاهای فیزیکی مدارس، رسیدگی به موضوع نقل و انتقالات و عزل و نصب های فرهنگیان، تامین معلم برای کلیه کلاس های درسی در سطح شهرستان و … از سری مسائلی بوده که در پروژه مهر باید دیده شود تا در روزهای آغازین مدارس دانش آموزان با خاطره ای خوش وارد کلاس های درس شوند.

وی با اشاره به جایگاه مهم آموزش و پرورش در جامعه، افزود: همه ما جزعی از آموزش و پرورش هستیم و اگر تاکید داریم که به این حوزه باید کمک جدی بشود در واقع بخاطر این بوده که اول به فرزندان خود کمک کرده باشیم بعد به نظام آموزشی کشور کمک کنیم.

فرماندار رشتخوار در ادامه جلسه، یادآور شد: تاکید داریم در آستانه شروع مدارس نباید از والدین دانش آموزان هزینه‌های اضافی دریافت شود و نارضایتی عمومی در بین مردم ایجاد گردد.

وی همچنین یادآور شد: در شهرستان رشتخوار به حوزه دانشگاه پیام‌نور نگاه ویژه ای شده است، بنحوی که بعد از حذف کد رشته‌های تحصیلی از دفترچه انتخاب رشته، مجدداً با پیگیری مسئولان شهرستان و نماینده مردم این کدها در دفترچه ثبت شد.

باهوش ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا دانشجوی بیشتری در دانشگاه پیام نور جذب نماییم و جایگاه این دانشگاه را به تثبیت برسانیم.

فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع انتخاب درست رشته تحصیلی، بیان کرد: در بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان تلاش شود در جلسات انجمن اولیاء این موضوع توسط کارشناسان برای والدین دانش آموزان کاملا تشریح شود تا علاوه بر رشته‌های نظری دانش‌آموزان به سمت سایر رشته‌ها سوق داده شوند.

ثبت کامل سفارش کتب درسی، زیباسازی مدارس، عدم قطع انشعابات زیرساختی در شروع سال تحصیلی، نظارت کامل بر پروژه های مهر، تجهیز و ترمیم فضاهای ورزشی حوزه آموزش و پرورش، تشدید و کنترل مسائل ترافیکی در محدوده های مدارس، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و تقویتی قبل از کنکور و … از مواردی بود که فرماندار رشتخوار به آنها تاکید داشت.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.