کد خبر : 2457
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار:

اربعین نمادی از اتحاد و همدلی مسلمانان است

اربعین نمادی از اتحاد و همدلی مسلمانان است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: امروز حرکت عظیم اربعین حسینی نمادی از اتحاد و همدلی شیعیان و مسلمانان در سرتاسر دنیاست، این اتحاد، بزرگی و حقانیت، باعث گرایش بیشتر آزادمردان دنیا به دین اسلام و شیعه شده است.

حجت‌الاسلام محمد ولایی در خصوص جایگاه و اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی، با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: امروز حرکت عظیم اربعین حسینی نمادی از اتحاد و همدلی شیعیان و مسلمانان در سرتاسر دنیاست، که عاشقان و دلدادگان را در مسیر اربعین قرار داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار با تأکید بر اینکه حرکت عظیم اربعین در کنار مهم‌ترین بعد آن یعنی معنویت از جایگاه عظیمی در موضوع بصیرت افزایی برخوردار است، بیان داشت: پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی با حضور عاشقان و دلدادگان از سراسر دنیا، بزرگ‌ترین اجتماع بشری را امروز در این کره خاکی شکل می‌دهد، انسان‌های آزادی‌خواه جهان با شعار «حب الحسین یجمعنا» در کربلا حضور پیدا می‌کنند، و این نشان از دوستی و محبت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است که عاشقان را گرد هم جمع می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن حرکت بزرگ اربعین حسینی است، یادآور شد: دشمن پیوسته و با هر ابزاری در تلاش برای کم‌رنگ کردن حرکت عظیم اربعین حسینی است، چراکه دشمن تمام هزینه و تلاش سالانه خود را در این حرکت معنوی بربادرفته می‌بیند.

حجت‌الاسلام ولایی در ادامه افزود: باید همه ما برای روشنگری‌ و بصیرت افزایی آحاد جامعه در شرایط کنونی تلاش کنیم و یکی از مهم‌ترین اهداف ما برای شکست دشمن و نقشه‌های آنان طی مسیر بصیرت افزایی و روشنگری باشد، تا دشمن همانند همیشه خسته و ناامید از تلاش‌های بیهوده خود گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه تأکید کرد: اجتماع چند ده‌میلیونی اربعین حسینی امروز دنیا را متوجه خودکرده و این بزرگی و عظمت باعث شده تا بسیاری از آزاد‌مردان سرتاسر دنیا با دیدن این اتحاد، بزرگی و عظمت با تحقیق بر حقانیت آن به سمت دین شیعه گرایش پیدا کنند و این از برکات حرکت عظیم اربعین حسینی است.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.