کد خبر : 2451
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

فرمانده انتظامی رشتخوار خبر داد؛

آتش‌سوزی عمدی منزل مسکونی در پی اختلافات خانوادگی و قبلی

آتش‌سوزی عمدی منزل مسکونی در پی اختلافات خانوادگی و قبلی
فرمانده انتظامی رشتخوار گفت: در پی آتش‌سوزی عمدی منزل مسکونی دریکی از روستاهای شهرستان رشتخوار که به دلیل اختلافات خانوادگی انجام‌شده بود، ۲ متهم در این پرونده دستگیر شدند.

به گزارش چهل ماه نیوز، محمد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، اظهار داشت: در پی آتش‌سوزی عمدی منزل مسکونی دریکی از روستاهای شهرستان رشتخوار که به دلیل اختلافات خانوادگی انجام‌شده بود، ۲ متهم در این پرونده دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی ، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی دوربین‌های مداربسته موجود در منزل، مشخص شد این حادثه به‌صورت عمدی و توسط افراد ناشناس رخ‌داده که باعث تخریب بخشی از ساختمان و حریق وسایل شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه با توجه به اینکه که ساکنان در منزل حضور نداشته‌اند، خسارت جانی نداشته ولی بخشی از ساختمان و اثاثیه منزل تخریب و خسارت چندین میلیون تومانی واردشده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان رشتخوار در ادامه اظهار داشت، با توجه به وجود تصاویر دوربین‌های مداربسته و محرز شدن عمدی بودن حریق ، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت که در کمترین زمان ممکن، با اقدامات تخصصی و فنی پلیسی، دو نفر متهم ایجاد حریق شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد، اختلافات خانوادگی و قبلی بین ساکنین منزل و متهمین از دلایل ایجاد حریق عمدی بوده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمین به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ عباس زاده در پایان از همه شهروندان عزیز درخواست نمود؛ به جهت ایجاد بازدارندگی و همچنین کمک به پلیس در صورت وقوع حوادث ناگوار ، با نصب و تجهیز منازل مسکونی و ساختمان‌های تجاری به دوربین‌های مداربسته و دزدگیر از بروز خسارات وارده جانی و مالی متصوره جلوگیری نمایند.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.