کد خبر : 2417
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

شهردار رشتخوار:

تسریع در روند تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار/ مرکز تعویض پلاک رشتخوار همچنان بلااستفاده است

تسریع در روند تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار/ مرکز تعویض پلاک رشتخوار همچنان بلااستفاده است
مرکز تعویض پلاک رشتخوار با تعهد شهرداری تکمیل، مجهز و تحویل راهور شهرستان رشتخوار شده است، اما باوجود هزینه یک‌میلیاردی همچنان این مکان بلااستفاده است.

به گزارش چهل ماه نیوز، محمد نجفی رئیس شورای شهر رشتخوار در نشست با خبرنگاران شهرستان رشتخوار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: مهم‌ترین دغدغه امروز خادمان مردم در شورای شهر و شهرستان موضوع دو بانده شدن مسیر و علی‌الخصوص رسیدگی به آخرین وضعیت قطعه ۷ جاده یعنی( مسیر کمربندی شهر رشتخوار) است.

عصاران شهردار رشتخوار نیز در ادامه با تأکید بر موضوع مرکز تعویض پلاک در شهر رشتخوار و تکمیل و مجهز بودن ساختمان مربوطه در خیابان خلیج‌فارس، اذعان داشت: مرکز تعویض پلاک رشتخوار با تعهد شهرداری تکمیل، مجهز و تحویل راهور شهرستان رشتخوار شده است، اما باوجود هزینه یک‌میلیاردی همچنان این مکان بلااستفاده است.

محمد چوپی عضو شورای شهر رشتخوار در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع دوبانده شدن مسیر رشتخوار تربت‌حیدریه و خواف، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان فرماندار و حجت‌الاسلام احمدپور نماینده اسبق و همچنین دکتر توکلی نماینده مردم شریف خواف و رشتخوار در ادامه راه در این زمینه، تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار و تسریع درروند مراحل ساخت آن را ضروری عنوان کرد و از مسئولان استانی، وزارت راه و معادن درخواست رسیدگی جدی برای این موضوع را داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای خدمت به مردم مسئولان شهرستان از هیچ تلاش و پیگیری دریغ نخواهند کرد، بیان داشت: مسئولان شهرستان پیگیری مجدانه برای موضوع جاده و علی‌الخصوص مسیر کمربندی را داشته و قطعاً اولویت اصلی ما امروز پیگیری تکمیل این مسیر است.

چوپی موضوع مرکز تعویض پلاک رشتخوار را به‌عنوان مطالبه دیگر در کنار اشتغال و پیگیری رفع مشکلات واگذاری زمین در طرح ملی مسکن در رشتخوار عنوان کرد و اذعان داشت: شورای شهر و شهرداری همچنان باقوت پای‌کار هستند و برای حل خواسته‌های به‌حق مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.