کد خبر : 2378
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

دولت جدید کار جهادی و بدون‌منت داشته باشد

دولت جدید کار جهادی و بدون‌منت داشته باشد
امام‌جمعه رشتخوار گفت: دولت شهید رئیسی از خود یک یادگار برجای گذاشت و آن‌هم خدمت بی‌منت، کار جهادی و اینکه مردم را مطالبه گر کرد، باید در این مسیر دولت جدید حرکت کند و قدر این زحمات را بدانیم.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب ع رشتخوار با تأکید بر اهمیت موضوع خانواده اظهار داشت: متأسفانه موضوع بی‌حجابی در سطح شهرستان در حال افزایش است، ما مسلمان و شیعه هستیم، باید احساس مسئولیت کنیم و امروز در حد توان امربه‌معروف و نهی منکر کنیم، باید مردان ما نسبت به موضوع حجاب غیرتی باشند.

امام‌جمعه رشتخوار در تکمیل مطلب اذعان داشت: امروز رهرو راه اباعبدالله الحسین بودن یعنی به موضوع حجاب و غیرت دینی هم توجه باید داشته باشیم، پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان رشتخوار جای تقدیر است، این مسائل باید بیشتر توجه و دنبال شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید روشنگری و بصیرت افزایی باید داشته باشیم، به موضوع آغاز به کار دولت جدید اشاره و تصریح کرد: دولت جدید باید به ظرفیت عظیم نیروی انسانی در همه عرصه‌ها در کشور توجه داشته باشد، ما نیروی متخصص کم نداریم، باید از وجود این عزیزان استفاده شود.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه یادآور شد: دولت جدید کار جهادی و بدون منت داشته باشد، دولت شهید رئیسی از خود یک یادگار برجای گذاشت و آن‌هم خدمت بی‌منت، کار جهادی و اینکه مردم را مطالبه گر کرد، باید در این مسیر دولت جدید حرکت کند و قدر این زحمات را بدانیم.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه با تأکید بر اینکه اولویت اول اقتصاد مردم است، افزود: در این ۳ سال مردم در اوج عزت و افتخار بودند، در روابط خارجی در موضوعات اقتصادی در بحث پروژه‌هایی که راه‌اندازی شد، تلاش و کار زیادی صورت گرفت.

وی در پایان همچنین به موضوع فلسطین و اهمیت پای‌کار بودن دنیای اسلام برای حمایت از مسلمانان در فلسطین گفت: همه کشورهای مسلمان، همه مستضعفین دنیا برخیزید، چراکه اگر برخاستید، هیچ قدرتی در تقابل شما نخواهد بود، امروز سران رژیم صهیونیستی در رعب و وحشت به سر می‌برند و در پناه‌گاها مخفی شدند و در حال مهاجرت معکوس هستند.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.