کد خبر : 2332
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

امام‌جمعه رشتخوار مطرح کرد:

رقم خوردن مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی

رقم خوردن مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی
امام‌جمعه رشتخوار، گفت: مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی در حال رقم خوردن است، اسرائیل دیگر جای امنی نخواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر رشتخوار با تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، گفت: توفیقی نصیب شهید اسماعیل هنیه شد که در ایران به شهادت رسید و رهبر تشیع جهان اسلام بر پیکر این شهید بزرگوار نماز خواندند، احسنت بر مردم ایران که در مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز سنگ تمام گذاشتند و ثابت کردند، همیشه درصحنه هستند.

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه افزود: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، باید انتقام خون شهیدان میهمان را از رژیم غاصب صهیونیستی را بگیریم.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه با تأکید بر اینکه همه ما امروز مطالبه‌گر انتقام خون شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و شهید اسماعیل هنیه هستیم، تصریح کرد: ما لحظه‌شماری می‌کنیم که اسرائیل غاصب از روی زمین محو شود.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری در رابطه با مجلس و دولت چهاردهم فرمودند؛ همدلی و هم‌افزایی فی‌مابین است، اولین مطالبه مردم مباحث اقتصادی است کسی که به‌عنوان رئیس دولت انتخاب می‌شود باید به فکر معیشت مردم و اشتغال جوانان باشد.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در تکمیل مطلب بیان داشت: دولت به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشد و یکی از نکاتی که مجلس باید کنار بگذارد، مباحث سیاسی است، نه اینکه جناحی عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه اسرائیل دیگر جای امنی نخواهد بود، اذعان داشت: مهاجرت معکوس در اسرائیل در حال رقم خوردن است، خواسته ما از مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی این است که هر چه زودتر انتقام خون این شهید عزیز را از اسرائیل غاصب گرفته و این غده سرطانی به سزای عمل خودش برسد.

امام جمعه رشتخوار در پایان با اشاره به برخی از مسائل منطقه‌ای عنوان داشت: در مورد امنیت باغ‌های پسته، کشاورزان نسب به نگهبانی و مراقبت بیشتر از باغات خود توجه کنند و نیروی انتظامی شهرستان در کنار کشاورزان عزیز خواهد بود، در موضوع فرهنگ‌سازی جلوگیری از نزاع‌ها متاسفانه باردیگر شاهد اتفاقی تلخ در یکی از روستاهای شهرستان بودیم که این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی است در بحث هیئات مذهبی برخی باهم مشکل داشتند، هیئت جای تسویه‌حساب‌های شخصی نیست، خواسته ما این است که عزاداری باشعور داشته باشیم، انشالله که در مسیر امام حسین (ع) بیمه شویم.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.