کد خبر : 2317
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۰

در قالب طرح یادگار ابراهيم صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ طرح عمرانی، خدماتی در رشتخوار

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ طرح عمرانی، خدماتی در رشتخوار
صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رشتخوار، ۳ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، در قالب طرح یادگار ابراهيم، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رشتخوار، ۳ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در روستاهای ملک‌آباد، احمد‌آباد آستانه و شهر جنگل رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد.

افتتاح پروژه آسفالت معابر روستای ملک‌آباد رشتخوار بااعتبار ۱۵ میلیارد ریال



صبح امروز پروژه ۵ هزار مترمربع آسفالت معابر روستای ملک‌آباد بااعتبار ۱۵ میلیارد ریال در قالب طرح یادگار ابراهيم با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و اهالی این روستا افتتاح و بهره‌برداری شد.
گفتنی است این پروژه از محل اعتبارات ملی قیر و آسفالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا و زیرسازی و جدول‌گذاری آن با همکاری دهیاری انجام‌شده است.

پروژه زمین چمن مصنوعی شهر جنگل بنام شهید رئیسی بااعتبار ۸ میلیارد ریال افتتاح شد

صبح امروز در ادامه برنامه‌های افتتاحیه طرح یادگار ابراهیم، پروژه زمین چمن مصنوعی شهر جنگل بنام شهید رئیسی بااعتبار ۸ میلیارد ریال با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و جنگل، شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار رشتخوار در حاشیه این مراسم گفت: هر چه قدر بتوانیم فضاهای ورزشی را گسترش بدهیم قطعاً آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد و انحرافات جوانان و نوجوانان به حداقل خواهد رسید.

باهوش در ادامه بیان کرد: شهر جنگل هم‌ظرفیت و هم گنجایش فضاهای بیشتر ورزشی را دارد و باید تلاش کنیم فضای مناسبت برای ورزشکاران شهر جنگل فراهم آوریم.

وی تأکید داشت: لازمه ایجاد یک فضای پویا و بانشاط همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین مسئولان است که این موضوع به عینه در شهرستان مشهود است.
شایان‌ذکر است این چمن مصنوعی به‌صورت مشارکتی و با همکاری شهرداری و بخشداری و خیرین شهر جنگل احداث‌شده است، از مجموع اعتبارات ۵۰۰ ميليون هزینه چمن مصنوعی و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه زیرسازی این پروژه شده است.

پروژه مرکز خیرساز اورژانس ۱۱۵ احمدآباد آستانه رشتخوار در قالب طرح یادگار ابراهیم کلنگ زنی شد

صبح امروز پروژه مرکز خیر ساز اورژانس ۱۱۵ روستای احمدآباد آستانه در قالب طرح یادگار ابراهيم با حضور حسين باهوش فرماندار رشتخوار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین و اهالی این روستا در محل مرکز جامع خدمات سلامت احمدآباد کلنگ زنی شد.

قابل‌ذکر است این پروژه در زمینی به مساحت ۱۳۰ مترمربع و توسط خیر نیک‌اندیش جناب آقای حاج محمود نورمحمدی احداث و تکمیل خواهد شد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.