کد خبر : 2103
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۳۷

فرمانده انتظامی رشتخوار:

آمادگي پليس رشتخوار براي برگزاري سوگواري‌هاي ماه محرم/ تاکيد بر همکاري با خادمان نظم و امنيت

آمادگي پليس رشتخوار براي برگزاري سوگواري‌هاي ماه محرم/ تاکيد بر همکاري با خادمان نظم و امنيت
فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار با تاکيد بر همکاري دهیاران، شوراها و مسئولان هيئات مذهبي با خادمان نظم و امنيت، از آمادگي صدرصدي پليس براي تامين امنيت عزاداران حسيني و هرچه باشکوه‌ تر برگزار شدن اين مراسم خبر داد.

محمد عباس زاده در گفت و گو با چهل ماه نیوز، گفت: ماه محرم فرصتي ارزشمند براي درک و شناخت و عظمت نهضت عاشورا و همچنين نهادينه سازي جهاد تبيين و نهضت روشنگري است تا به ويژه در اين روزهاي سوگ و اندوه که پاسداشت حماسه استقامت و آزادگي ابا عبدالله الحسين(ع) است درباره مسائل و نيازهاي اجتماعي، ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و فريضه امر به معروف و نهي از منکر و جاري ساختن روحيه جهاد بهره ببريم.

فرمانده انتظامي رشتخوار در ادامه یادآور شد: در برگزاري مراسم ماه محرم حفظ و ترويج شعائر اسلامي و ديني و انقلابي از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و بر اين اساس از دهیاران ، شوراها ، مديران و مسئولان هيئت هاي مذهبي که همکاري شايسته اي با فرماندهي انتظامي شهرستان دارند و جلسات هماهنگي نيز در اين رابطه برگزار شده انتظار مي رود نسبت به توسعه همکاري با خادمان نظم و امنيت در پليس ، پيشگيري و نظارت بر نحوه مراسم و سوگواري ها، برنامه ريزي به منظور پيشگيري از ايجاد سد معبر، خودداري از ذبح احشام در معابر عمومي، استفاده از تمثال ها و همچنين موسيقي و اصوات غيرمتعارف که مي تواند مورد سوء استفاده معاندان دين و نظام اسلامي قرار گيرد توجه و مراقبت لازم را داشته باشند.

عباس زاده خاطرنشان کرد: پليس با آمادگي کامل، اجراي طرح ويژه محرم، تمهيدات گسترده انتظامي و ترافيکي را براي تامين نظم و امنيت شايسته و درشان شهروندان عزیز در دستور کار خود قرار داده و نکته حائز اهميت همکاري با ماموران انتظامي است که در اجرای تمهیدات و طرحهای انتظامی و ترافیکی نیازمند یاری و همراهی مردم عزیز هستند.

وی در پایان اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی تلفن ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی است، و از شهروندان عزیز میخواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، بروز اختلافات وتنش های فردی و گروهی مراتب را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ ویا 09151608233. پلیس اطلاعات سرگرد نیکو عقیده اعلام کنند.

انتهای خبر/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.