کد خبر : 1904
تاریخ انتشار : جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

امام جمعه رشتخوار:

باید در موضوع جهاد تبیین سنگ تمام بگذاریم

باید در موضوع جهاد تبیین سنگ تمام بگذاریم
امام جمعه رشتخوار گفت: امروز خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی باید گفته شود، ایران اسلامی ما جوانان عزیز ما باید هوشمندانه وارد فضای مجازی شوند و تولید محتوا کنند، باید حقایق را گفت و در موضوع جهاد تبیین سنگ تمام بگذاریم.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) رشتخوار با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در موضوع انتخابات گفت: انتخابات روزی است که پرده ها کنار می رود، باید کسی که حرفی می‌زند، به حرف خود عمل کند.

وی با اشاره به موضوع رسانه و تلاش دشمن در این فضا، یادآور شد: امروز رسانه در دست دشمن است، دشمنان داخلی و دشمنان خارجی، مردم ما باید حقایق را بگویند و در موضوع جهاد تبیین همه ورود کنند.

امام جمعه رشتخوار در ادامه افزود: امروز خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی باید گفته شود، ایران اسلامی ما جوانان عزیز ما باید هوشمندانه وارد فضای مجازی شوند و تولید محتوا کنند، باید حقایق را گفت و در موضوع جهاد تبیین سنگ تمام بگذاریم.

وی در تکمیل مطلب یادآور شد: همه ما وظیفه داریم در مقایسه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب امروز دستاوردها را برای مردم بگوییم.

حجت الاسلام جهانشیری در پایان تصریح کرد:  طرح ها و پروژ هایی که تحت عنوان یادگار ابراهیم در حال افتتاح در سطح شهرستان است جای تقدیر از فرمانداری شهرستان دارد و این نشان از نتیجه بخش بودن تلاش ها در شهرستان است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.