کد خبر : 1879
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۰

امام جمعه رشتخوار:

مشارکت حداکثری مهم‌ترین تلاش برای انتخابات پیش رو باشد

مشارکت حداکثری مهم‌ترین تلاش برای انتخابات پیش رو باشد
امام جمعه رشتخوار گفت: مردم عزیز شهرستان رشتخوار همیشه ثابت کردند پای نظام رهبری انقلاب و خون شهدا هستند و این مسئله را با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به اثبات خواهند رساند.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) رشتخوار ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت: جهاد سازندگی، الگوی سازندگی در کشور است و الگوی برای بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی با همکاری جهاد کشاورزی امروز فعالیت مخلصانه‌ای در مناطق محروم دارند که جای تقدیر از این عزیزان را دارد.

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه با تأکید بر موضوع پراهمیت انتخابات پیشرو در کشور بیان داشت: مشارکت حداکثری مهم‌ترین تلاش برای انتخابات پیش رو باید باشد، در تشییع پیکر شهدای خدمت مردم ما حماسه خلق کردند، ادامه این حماسه با حضور در انتخابات تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما مدیون شهدای همچون شهید رئیسی و شهید سلیمانی هستیم، تصریح کرد: هرکسی به هر نوعی که می‌تواند، شهر و شهرستان را جلوه انتخاباتی دهند، انتخاب رئیس‌جمهور از یک اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در تکمیل مطلب با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برای خنثی کردن تلاش‌های دشمن باید همه ما روشنگری کنیم، افزود: اگر جهاد تبیین نکنیم، حقایق و خدمات دولت و نظام را نگوییم، قطعاً جفا کرده‌ایم و ضمن اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری عمل نکردیم، خودمان هم ضرر کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه تصریح کرد: مردم عزیز شهرستان رشتخوار همیشه ثابت کردند پای نظام رهبری انقلاب و خون شهدا هستند و این مسئله را با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به اثبات خواهند رساند.

وی با اشاره به اینکه رقم‌زدن انتخابات پرشور یک نمایش از همبستگی جمهوری اسلامی خواهد بود، یادآور شد: مشارکت حداکثری حاوی پیام‌های زیادی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عدم تاثیر گذار بودن تحریم‌های ظالمانه دشمن بوده است و در ادامه رضایتمندی با توجه به تنوع قومی و مذهبی داشتن روحیه ملی و همبستگی بیشتر را به نمایش خواهد گذاشت.

وی در پایان افزود: وقتی انتخابات در کشور پرشور برگزار شود، خود این مشارکت بالا بازدارندگی بیشتر در بر خواهد داشت و دشمن به خود اجازه نمی‌دهند نسبت به خاک ایران اسلامی نگاهی بد داشته باشد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.