کد خبر : 1804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۸

امام جمعه موقت رشتخوار:

امام(ره) با دستان خالی عزت به ایران و انقلاب بخشید

امام(ره) با دستان خالی عزت به ایران و انقلاب بخشید
امام جمعه موقت رشتخوار گفت: امام(ره) کاری کرد که با دستان خالی عزت به ایران و انقلاب بخشید، امروز نگاه تمام دنیا نسبت به ایران اسلامی به واسطه خدا محوری انقلاب اسلامی ایران تغییر پیدا کرده است.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسن خاکشور در مراسم بزرگداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ظهر امروز، در محل مسجد علی ابن ابی طالب(ع) رشتخوار، اظهار داشت: امام رحمت الله زندگی خود را بر چهار اصل بنا نهاده بودند اولین اصل خدا محوری، تعقل گرایی، قانون مداری و اتحاد و زمان شناسی، حضرت امام رحمت الله اگر امروز ماندگار شده است و جامعه جهانی را به سمت نوین حرکت می‌دهد چون بر این چهار اصل حاکم است

امام جمعه موقت رشتخوار در ادامه تصریح کرد: امروز بیداری جهانی در حال رخ دادن است، این به واسطه حرکتی است که برگرفته از انقلاب اسلامی و حرکت امام خمینی (ره) الگو گرفته شده است.

وی در ادامه با تاکید بر عظمت انقلاب اسلامی یادآور شد: امام(ره) کاری کرد که با دستان خالی عزت به ایران و انقلاب بخشید، امروز نگاه تمام دنیا نسبت به ایران اسلامی به واسطه خدا محوری انقلاب اسلامی ایران تغییر پیدا کرده است.

حجت الاسلام خاکشور در ادامه افزود: امروز در جامعه جهانی در سازمان ملل برای شهادت رئیس جمهور کشور ما سکوت می کنند، قریب یک میلیارد نفر عزادار رئیس جمهور عزیز ما در سرتاسر دنیا می شوند، این برمی گردد به اصل انقلاب که بر پایه خدامحوری بنا شده است.

امام جمعه موقت رشتخوار با اشاره به اینکه امروز آمریکا در مقابل مردم خودش مات و مبهوت مانده تصریح کرد: باید قدردان انقلاب اسلامی و شهدای عزیز باشیم،چرا که این انقلاب بیداری جهانی را رقم زده است و روز به روز نورش روشن تر می شود.

وی در ادامه با توجه به قرار گرفتن در سی پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) بیان داشت: امروز باید در همین مسیر حرکت کنیم، اگر می‌خواهیم جامعه جهانی مستکبران در مقابل ما زانو بزنند، باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و  از ارمان های و ارزش های انقلاب اسلامی ما به خوبی دفاع کند،باید قدردان شهدای عزیز باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.