کد خبر : 1750
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۵

فرماندار رشتخوار تاکید کرد:

رفع مشکلات مسکن ملی در رشتخوار/کلنگ مسکن ملی در دریز و فتح‌آباد به زودی زده می‌شود

رفع مشکلات مسکن ملی در رشتخوار/کلنگ مسکن ملی در دریز و فتح‌آباد به زودی زده می‌شود
فرماندار رشتخوار گفت: با پیگیری‌های انجام شده به زودی نهضت ملی مسکن در روستاهای فتح آباد و دریز رشتخوار کلنگ زنی می‌شود و در شهر رشتخوار نیز خوشبخاته مشکل زمین در حال حل شدن است.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت سی و ششمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در محل سالن جلسات فرمانداری رشتخوار، اظهار داشت: امروز همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ خلل و خلعی در کشور وجود ندارد، کارها باقوت در حال دنبال شدن است.

فرماندار رشتخوار با تأکید بر اینکه همه ما موظف به انجام کار مردم در سریع‌ترین زمان هستیم، اذعان داشت: باید درراه خدمت و مسیر شهدا علی‌الخصوص شهید آیت‌الله رئیسی استوار و همواره گره‌گشای کار مردم در هر شرایطی باشیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات پیش‌رو در کشور یادآور شد: این برهه و زمان در کشور و موضوع انتخابات پیش رو  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، باید تلاش برای مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی باشد.

فرماندار رشتخوار به موضوع نهایی شدن نهضت ملی مسکن در فتح‌آباد و دریز اشاره کرد و افزود: به‌زودی نهضت ملی مسکن در روستاهای فتح‌آباد و دریز رشتخوار کلنگ زنی می‌شود و در شهر رشتخوار نیز خوشبختانه مشکل زمین در حال حل شدن است.

باهوش به برنامه‌ریزی جهت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام گفت: مراسم ارتحال امام امسال باید با استقبال و رویکرد بهتری دنبال شود، و باید طبق روال سال‌های گذشته افراد متقاضی جهت حضور در مراسم سالگرد شرایط حضورشان برنامه‌ریزی و به بهترین نحو ممکن دنبال شود.

همچنین در این مراسم برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در رشتخوار در روز یکشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۰ صبح اعلام شد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.