کد خبر : 2583
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

امام جمعه رشتخوار:

فعالیت‌های هسته‌ای ایران در مسیر صلح و سازش است

فعالیت‌های هسته‌ای ایران در مسیر صلح و سازش است
امام جمعه رشتخوار گفت: ایران اسلامی هیچ‌گاه از مسیر خود خارج نخواهد شد، فعالیت‌های هسته‌ای ایران در مسیر صلح و سازش است.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) رشتخوار با اشاره به سالروز جهانی نهضت سواد‌آموزی با تبریک این روز، اظهار داشت: اهمیت مبارزه با بی‌سوادی بسیار زیاد است، ۹۶ درصد مردم کشور امروز به برکت نظام و انقلاب باسواد هستند.

 

امام جمعه رشتخوار در ادامه مطلب بیان داشت: تعلیم و تربیت اساس کار اسلام است، هدف نهضت سواد‌آموزی آموزش همگانی است که همه توان خواندن و نوشتن داشته باشند و دوم ارتقای سطح دانش مردم در زمینه‌های گوناگون است.

وی در ادامه در رابطه با موضوع پر اهمیت وقف، یادآور شد: در موضوع وقف امیدواریم، همه ما نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنیم و وقفی از خود به یادگار بگذاریم.

خطیب نماز جمعه رشتخوار با اشاره به موضوع انرژی هسته‌ای ایران نیز اذعان داشت: مشکل هسته‌ای ایران مشکل فنی و حقوقی است، اما رئیس آژانس این مشکل را سیاسی قلم داد کرده و به دنبال ایجاد مشکل و تصویب مصوباتی علیه ایران اسلامی است، آژانس بین‌المللی و حکام آن بدانند که ایران اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، هیچ‌گاه از مسیر خودش خارج نخواهد شد، فعالیت‌های هسته‌ای در مسیر صلح و سازش است.

وی در پایان افزود: دنیا همچنان شاهد این است که رژیم صهیونیستی دست از جنایات خود بر نمی‌دارد، این رژیم منحوس به‌زودی باید منتظر ضربه‌‌ و پاسخی سخت از جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.