کد خبر : 2563
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

فرماندار رشتخوار خبر داد:

اعطای تسهیلات با طرح‌های دارای پیشرفت فزیکی در رشتخوار

اعطای تسهیلات با طرح‌های دارای پیشرفت فزیکی در رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: به طرح‌های اشتغال‌زایی در رشتخوار که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، تسهیلات اعطا می‌شود.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشتخوار که ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قبل از واگذاری تسهیلات به متقاضیان شرایط فرد مراجعه‌کننده حتماً بررسی تا اطمینان حاصل شود که فرد یاد شده توانایی دریافت تسهیلات را دارد تا در ادامه روند کار خصوصاً در معرفی ضمانت‌نامه بانکی به مشکل برخورد نکند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به جلسه کارگروه اشتغال تأکید کرد: به طرح‌های اشتغال‌زایی در رشتخوار که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، تسهیلات اعطا می‌شود و طرح‌های که قرار است از صفر شروع کنند، جزو این گروه نیستند.

وی اذعان کرد: هر دستگاهی که تسهیلات اشتغال واگذار می‌کند، موظف است با دقت‌نظر و دغدغه‌مندی طرح‌های خود را نظارت و بازرسی کند تا دچار انحراف نشود.

فرماندار شهرستان در پایان به ثبت تعهدات اشتغال دستگاه‌های متولی در سامانه رصد اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی آمار تعهدات اشتغال خود را در اسرع وقت در سامانه رصد اشتغال ثبت تا رتبه شهرستان در بین شهرستان‌های استان ارتقا پیدا کند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.