کد خبر : 2555
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۶

مشکلی که چندین سال همچنان پابرجاست؛

تعویض پلاک رشتخوار در پیچ‌وخم وعده‌ها

تعویض پلاک رشتخوار در پیچ‌وخم وعده‌ها
یکی از خواسته‌های دیرینه مردم شهرستان رشتخوار رسیدگی به موضوع تعویض پلاک در این شهرستان است، خواسته‌ای که سال‌های متوالی همچنان بلاتکلیف است.
به گزارش چهل ماه نیوز، به نقل از خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ یکی از خواسته‌های دیرینه ساکنان و مردم شهرستان رشتخوار رسیدگی به موضوع تعویض پلاک در این شهرستان است، خواسته‌ای که سال‌های متوالی پابرچاست و همچنان بلاتکلیف است.

شهروندان و ساکنان روستاهای شهرستان رشتخوار در پیام‌ها متعددی درخواست پیگیری آخرین وضعیت تعویض پلاک رشتخوار را داشتند، که این موضوع بار دیگر در گزارش مردمی به درخواست شهروندان مورد پیگیری قرار گرفت.

مرکز تعویض پلاک اختصاصي رشتخوار فاقد خدمات است

محمدی یکی از شهروندان ساکن روستاهای شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با موضوع تعویض پلاک در رشتخوار، اظهار کرد: لطفاً در مورد راه‌اندازی مرکز تعویض پلاک شهرستان رشتخوار درخواست ما را به گوش مسئولان برسانید، تا الآن چندبار خبر مربوط به افتتاح ساختمان تعویض پلاک اعلام‌ شده است ولی در  عمل اتفاقی نیفتاده است؛ شهرستان‌هایی همچون زاوه و فیض‌آباد چند وقت است که شماره‌گذاری پلاک در آنجا انجام می‌شود، ولی مرکز تعویض پلاک اختصاصي رشتخوار تاکنون راه‌اندازی نشده و مردم برای تعویض پلاک با صرف هزینه و وقت زیاد باید خطرات جاده را برای تعویض پلاک به جان بخرند.

موسوی یکی از شهروندان ساکن شهر رشتخوار در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در بحث تعویض پلاک، مسئولان مربوطه در خبرها در چند ماه گذشته اعلام کردند، ساختمان مورد نظر را تحویل نیروی انتظامی دادند و تا شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد، اما همچنان خبری از افتتاح طرح و پروژه نیست.

خطرات جانی و هزینه‌های مالی گزاف گلایه شهروندان رشتخواری در موضوع تعویض پلاک

محمدپور دیگر شهروند ساکن شهر رشتخوار در گفتگو با خبرنگار ما با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی و خدمت‌رسانی به شهروندان در موضوع تعویض پلاک، گفت: بسیاری از شهروندان چندین بار برای موضوع تعویض پلاک به شهرستان هم‌جوار یعنی تربت‌حیدریه مراجعه می‌کنند و این موضوع علاوه بر صرف هزینه خطرات زیادی را در مسیر جاده‌ای از لحاظ جانی متوجه مردم این شهرستان کرده است.

ساعدی از دیگر ساکنان روستاهای شهرستان در پیامی ارسالی از طریق شبکه اجتماعی به خبرنگار ما در رابطه با موضوع تعویض پلاک در این شهرستان، افزود: موضوع تعویض پلاک و تقاضای شهروندان چندین بار رسانه‌ای شده است، مراجعه مردم و صرف زمان و هزینه از طرفی و نبود پلاک و مشکلات دیگر از طرفی دیگر شهروندان را نسبت به این موضوع و عدم ارائه خدمات در مرکز شهرستان گلایه‌مند کرده است.

صادقی از ساکنان روستاهای بخش مرکزی رشتخوار در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به موضوع طولانی شدن راه‌اندازی مرکز تعویض پلاک رشتخوار و عدم خدمات‌دهی این مرکز، بیان کرد: مردم شهرستان رشتخوار سال‌های زیادی است که در انتظار راه‌اندازی این مرکز هستند، اما همچنان مرکز تعویض پلاک رشتخوار خبری از افتتاح و ارائه خدمات در آن نیست،  تقاضای ما از مسئولان شهرستان و به‌ویژه نماینده مردم رشتخوار در مجلس پیگیری و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این مرکز است.

تعویض پلاک رشتخوار و انتظار چندساله مردم

محیطی شهروند دیگر رشتخواری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت موضوع تعویض پلاک در رشتخوار بیان کرد: امروز مردم یکی از نیازهای ضروری آن‌ها موضوع دسترسی و سهولت به مرکز تعویض پلاک است که چندین سال است، این مطالبه پابرجاست و قول مسئولان نیز در این رابطه عملی نشده است.

ساختمان مورد نیاز تعویض پلاک تکمیل و در اختیار پلیس راهور رشتخوار است

شهردار رشتخوار در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با موضوع مرکز تعویض پلاک رشتخوار گفت: شهرداری رشتخوار در موضوع خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان تمام تلاش خود را کرده و ساختمان مورد نیاز برای راه‌اندازی مرکز تعویض پلاک رشتخوار در خیابان خلیج‌فارس را با تجهیزات در اختیار پلیس راهور شهرستان قرار داده است.

ادریس عصاران خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله مسئولان راهور با پیگیری موضوع راه‌اندازی این مرکز را با جدیت دنبال کنند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.