کد خبر : 2516
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

هم‌زمان با آخرین روز هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۲ طرح بزرگ عمرانی، خدماتی در رشتخوار

افتتاح ۲ طرح بزرگ عمرانی، خدماتی در رشتخوار
همزمان با آخرین روز از هفته دولت ۲ طرح بزرگ عمرانی، خدماتی در رشتخوار با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش چهل ماه نبوز، صبح امروز هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت ۲ طرح بزرگ عمرانی، خدماتی در رشتخوار بااعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

پروژه واحد تولیدی کیک، کلوچه، بیسکویت صنایع غذایی مروارید سبز خراسان به مناسبت هفته دولت در رشتخوار افتتاح شد

صبح امروز هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت، پروژه واحد تولیدی کیک، کلوچه، بیسکویت صنایع غذایی مروارید سبز خراسان واقع در ناحیه صنعتی شهرستان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری شد.

گفتنی است سرمایه‌گذاری اولیه این واحد تولیدی ۴ میلیارد تومان بوده و قریب به ۸ میلیارد دیگر برای تکمیل خطوط تولید اعتبار نیاز دارد.

این واحد در سال می‌تواند تا ۱۵۰ تن محصول کیک و کلوچه تولید کند، که در همین راستا تاکنون توانسته برای ۱۲ نفر اشتغال مستقیم و برای ۳۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند و با تکمیل نهایی پروژه برای ۱۰۰ نفر نیز اشتغال ایجاد خواهد کرد.

 

بهره‌برداری از پروژه بزرگ طرح آب‌رسانی به مجتمع ثامن‌الائمه جنگل هم‌زمان با هفته دولت

صبح امروز در هفتمین روز از هفته دولت، پروژه آب‌رسانی به مجتمع ثامن‌الائمه جنگل بااعتبار ۲۱ ميليارد تومان با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، امامی مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی، امام‌جمعه جنگل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره‌برداری شد.

تجهیز و اجرای خط لوله انتقال آب مجتمع جنگل از سه‌راه کت تا مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی به طول ۴ کیلومتر، اجرای خط انتقال آب چاه‌های کت به طول ۱ کیلومتر، اجرای ۱۷ باب حوضچه خط انتقال، حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با ظرفیت توان تولیدی ۴۰ لیتر بر ثانیه، احداث حصارکشی و ساخت ۲ اتاق تأسیسات و اجرای خط انتقال برق به طول ۱ کیلومتر از سایر اقدامات انجام‌شده در این حوزه بوده است.

گفتنی است جمعیت برخوردار از این پروژه تعداد ۱۶۹۷۶ نفر در قالب ۱۹ روستا و همچنین شهر جنگل می‌باشد.

اعتبار این پروژه ۲۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و محرومیت‌زدایی بوده است.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.