کد خبر : 2414
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

فرمانده سپاه رشتخوار:

یادواره شهدای رشتخوار در ۸ شهریور‌ماه برگزار می‌شود

یادواره شهدای رشتخوار در ۸ شهریور‌ماه برگزار می‌شود
فرمانده سپاه رشتخوار گفت: ۸ شهریورماه امسال همزمان با آخرین روز از هفته دولت، یادواره شهدای شهرستان رشتخوار برگزار خواهد شد.

حسین باهوش پیش از ظهر امروز در جلسه یادواره شهدای شهرستان رشتخوار در محل فرمانداری این شهرستان گفت: هدف از برگزاری جلسات این است که با تعامل و هم‌افزایی در شهرستان برنامه‌های خوبی در کنگره ملی شهدای منطقه در تربت‌حیدریه برگزار کنیم.

فرماندار رشتخوار بابیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای همه ما یک تکلیف است، تأکید داشت: بزرگ‌ترین و مهم فرهنگی که در جامعه ما باید نهادینه شود، فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و اقتدار خود را در منطقه حفظ کرده به برکت خون شهدای عزیز بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: باید تلاش کنیم که مردم عزیز خصوصاً نسل جوان ما که آشنایی کامل با دوران جبهه و جنگ ندارند، از فرهنگ ایثار و شهادت دور نشوند.

حجت‌الاسلام جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار در ادامه عنوان کرد: همه ما مدیون خون شهدای عزیز هستیم و نباید اجازه دهیم با انجام یکسری کارها از اسم و جایگاه شهدای انقلاب اسلامی سوءاستفاده شود.

وی همچنین گفت: شهدای عزیز ما به امام خود معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدا کردند و دست از دنیا کشیده و با قرار گرفتن در خط مقدم از نام و اقتدار ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی دفاع کردند.

حسن فرستاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار در این جلسه از برگزاری یادواره شهدا خبر داد و گفت: ۸ شهریورماه امسال هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت، یادواره شهدای شهرستان رشتخوار برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از مسئولان برگزارکننده کنگره ملی شهدا درخواست داریم اقدامات و برنامه‌های شهرستان رشتخوار همچون سایر شهرستان‌ها در این کنگره دیده شود تا مشوقی برای ادامه کار اعضای ستاد مذکور باشد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.