کد خبر : 2408
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

فرمانده انتظامی رشتخوار:

اجرای طرح امنیت محله محور در بخش جنگل رشتخوار

اجرای طرح امنیت محله محور در بخش جنگل رشتخوار
فرمانده انتظامی رشتخوار گفت: اجرای طرح امنیت محله محور با دستگیری چندین نفر اراذل‌واوباش و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدادی سلاح سرد در بخش جنگل رشتخوار همراه بود.

محمد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری چهل ماه نیوز، با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری چندین نفر اراذل‌واوباش و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدادی سلاح سرد در بخش جنگل گفت: این طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و امنیت آرامش شهروندان بانام مبارک شهید اکبری و با محوریت مبارزه با اراذل‌واوباش، خرده‌فروشان و سارقان و همچنین رانندگان متخلف عملیاتی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار افزود: در اجرای این طرح ضربتی، مأموران پلیس آگاهی، پلیس مبارزه مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی با همکاری گروه‌هایی از یگان امداد و ستاد انتظامی ، بخش انتظامی جنگل و پلیس راهور شهرستان ، پاتوق مجرمان سابقه‌دار را شناسایی کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا مأموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی ، مخفیگاه بیش از ۱۰ محل حضور اراذل‌واوباش ، خرده‌فروشان مواد مخدر بازرسی و تعداد یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ، مقادیر قابل‌توجهی سلاح سرد غیرمجاز کشف کردند.

عباس زاده تصریح کرد: در اجرای این طرح چندین نفر اراذل‌واوباش دستگیر و در راستای برقراری نظم ترافیکی نیز تعدادی خودرو و موتورسیکلت با نمره منفی و یا قبوض جریمه و رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز داشته نیز با توقیف ساعتی و یا توقیف در پارکینگ اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به ابراز خرسندی و قدردانی شهروندان از این اقدام مقتدرانه پلیس، خاطرنشان کرد: طرح‌های پاک‌سازی مناطق و حوزه‌های آلوده و جرم خیز به‌صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس با هنجارشکنان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و سارقین برخورد خواهد شد و این افراد بر اساس قانون مجازات می‌شوند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.