کد خبر : 2388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۱

فرماندار رشتخوار:

هیچ پروژه عمرانی راکدی در رشتخوار وجود ندارد

هیچ پروژه عمرانی راکدی در رشتخوار وجود ندارد
فرماندار رشتخوار گفت: تمامی پروژه‌هایی که به مدت بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال بدون هیچ‌گونه پیشرفت فیزیکی در رشتخوار بوده در دولت سیزدهم روند ساخت آن مجدد ازسرگیری شده است.

حسین باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چهل ماه نیوز، در رابطه با آخرین وضعیت استخر شنای رشتخوار گفت: در شهرستان رشتخوار هیچ پروژه عمرانی راکدی وجود ندارد و تمامی پروژه‌هایی که به مدت بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال بدون هیچ‌گونه پیشرفت فیزیکی بوده در دولت سیزدهم روند ساخت آن مجدد ازسرگیری شده است.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه اعتبار پروژه استخر شنا به‌طور کامل تخصیص‌یافته با تأکید بر تسریع درروند عملیات اجرایی این پروژه یادآور شد: پیمانکار استخر شنا در آخرین نشست و جلسه روز گذشته متعهد شد تا ظرف حداکثر ۲ ماه آینده پروژه را به مرحله بهره‌برداری و افتتاح برساند.

بلوک یک سایت اداری رشتخوار در مرحله افتتاح

وی در ادامه با اشاره به پروژه سایت اداری و مراحل پایانی بلوک یک این پروژه، افزود: در حال حاضر با توجه به مراحل پایانی کار در حال بررسی وضعیت تعدادی از دستگاه‌های پیشنهادی استیجاری شهرستان جهت جانمایی آن‌ها در بلوک یک پروژه سایت اداری شهرستان رشتخوار هستیم.

باهوش در ادامه تصریح کرد: اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، نمایندگی تعزیرات حکومتی و نمایندگی اوقاف و امور خیریه ازجمله اداراتی پیشنهادی هستند که در روز گذشته نیز بازدید از این محل‌ها انجام‌شده است.

گفتنی است، بلوک یک پروژه سایت اداری رشتخوار قرار است در هفته دولت افتتاح و تعدادی از دستگاه‌هایی که دارای وضعیت استقرار مناسبی نیستند به این سایت انتقال پیدا کنند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.