کد خبر : 2371
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۸

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح پروژه آسفالت محور روستای کریم‌آباد رشتخوار

افتتاح پروژه آسفالت محور روستای کریم‌آباد رشتخوار
صبح امروز پروژه آسفالت محور روستای کریم‌آباد رشتخوار بااعتبار بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، صبح امروز پروژه آسفالت محور روستای کریم‌آباد رشتخوار بااعتبار بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، فرمانده ناحيه مقاومت بسیج، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای کریم‌آباد افتتاح شد.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در حاشیه افتتاح این طرح با تأکید بر اینکه هدف همه ما امروز باید خدمت بی‌منت به مردم باشد، اظهار داشت: این طرح‌ها و پروژه‌ها با نگاه ویژه دولت سیزدهم و نگاه شخص رئیس‌جمهور شهید به مناطق روستایی دنبال شده است و امروز افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح آسفالت باقی‌مانده مسیر خواسته دیرینه ساکنین روستای کریم‌آباد رشتخوار بوده است، افزود: امروز و در این پروژه حدود ۵ هزار مترمربع آسفالت در محور روستای کریم‌آباد و به طول ۹۰۰ متر بااعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

باهوش همچنین در ادامه با اشاره به جزئیات طرح، یادآور شد: این طرح به‌صورت مشارکتی با اهدای ۴۰ تن قیر توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان رشتخوار، دهیاری و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رشتخوار اجراشده است.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.