کد خبر : 2356
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۹

فرمانده انتظامی رشتخوار

شکارچی غیر‌مجاز در رشتخوار دستگیر شد

شکارچی غیر‌مجاز در رشتخوار دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار گفت: مأموران انتظامی با همکاری مأموران اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان موفق به کشف و دستگیری شکارچی غیرمجاز در رشتخوار شدند.

محمد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چهل ماه نیوز، اظهار داشت: در پی شناسایی و دستگیری شکارچی غیرمجاز در رشتخوار یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز به همراه دو قطعه لاشه حیوانات کوهی و تعداد زیادی مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در ادامه، گفت :مأموران پاسگاه انتظامی آستانه رشتخوار در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شکارچیان به‌صورت غیرمجاز در حوزه استحفاظی این شهرستان، پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با همکاری مأموران اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان موفق به کشف و دستگیری شکارچی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مراجع قضایی، از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیرمجاز خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای خبر/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.