کد خبر : 2328
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

نماینده ولی فقیه در سپاه رشتخوار:

شهادت، جبهه مقاومت را قوی‌تر کرده است

شهادت، جبهه مقاومت را قوی‌تر کرده است
نماینده ولی فقیه در سپاه رشتخوار با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه، گفت: این را باید همه ما بدانیم که با هر شهادتی جبهه مقاومت قوی‌تر شده است.

حجت‌الاسلام بیات مختاری نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان رشتخوار در مراسم گرامیداشت شهادت شهید اسماعیل هنیه امشب در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) رشتخوار با تاکید بر اینکه قدرتی که امروز جمهوری اسلامی دارد، از برکت خون شهدا است، اظهار داشت: ایران از محور مقاومت جدا نمی شود، یقین داشته باشید جمهوری اسلامی انتقام خون شهید اسماعیل هنیه را خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال ناامیدی کردن ما است، یادآور شد: رژیم غاصب صهیونیستی که خودش را جزو بزرگترین ارتش ها و چهارمین ارتش دنیا معرفی می‌کند، در تقابل با غزه یک منطقه کوچک درمانده است و نتوانسته مدیریت کند، میخواهد به ما ضربه بزند.

حجت‌الاسلام بیات مختاری در ادامه تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸۰ کشور در تقابل با ما بودند، مگر در آن زمان رییس جمهور ما را به شهادت نرساندند، مگر فرماندهان ما را به شهادت نرساندند، این را باید همه ما بدانیم که با هر شهادتی جبهه مقاومت قوی‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه رشتخوار در ادامه با تاکید بر اینکه مردم مظلوم فلسطین در گذشته با سنگ و امروز با موشک با رژیم غاصب صهیونیستی سخن می گویند، تصریح کرد: افرادی همچون شهید اسماعیل هنیه اشخاصی هستند که به دنبال شهادت هستند، اینکه ۸۰ نفر از خانواده ایشان به شهادت رسیدند، گواه این موضوع است، من و شماییم که باید بعد از این میدان را خالی نکنیم، امروز جمهوری اسلامی عزت به اسلام داده است.

وی در پایان گفت: امروز برکت خون شهدا عزت به من و شما داده است، باید در مسیر قرار بگیریم، هیچ کس از خون شهدای مقاومت نمیگذرد،  یقین داشته باشید انتقام خون این عزیزان گرفته خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.