کد خبر : 2303
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

امام جمعه موقت رشتخوار:

موفقیت کشور در گروی همدلی و هم‌افزایی دولت و مجلس

موفقیت کشور در گروی همدلی و هم‌افزایی دولت و مجلس
امام جمعه موقت رشتخوار گفت: یکی از الزامات موفقیت، همدلی و هم‌افزایی است، اگر دولت و مجلس به دنبال موفقیت باشند، باید همدل و همراه باشند، هماهنگ و منسجم عمل کنند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام محمد آذرم امام‌جمعه موقت شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) رشتخوار با اشاره به ۵ مرداد سالروز اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در سال ۵۸ در کشور، اظهار داشت: نماز جمعه برای همه ما یک نعمت است،  یک نعمت بسیار بزرگ که به برکت جان‌فشانی‌های شهدا و مردم به کشور ما ارزانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه امام‌جمعه پدر معنوی برای مردم است، یادآور شد: حرف و سخن امام‌جمعه از روی دلسوزی و پدرانه است، ائمه جمعه به‌عنوان پدران معنوی، مردم را نسبت به مسائل مختلف توجیه می‌کنند، ذهن مردم را با معارف آشنا می‌کنند و از اینکه اگر دشمن بخواهد اثر سو بگذارند مانع آن می‌شوند، و کاری می‌کنند تا مردم بصیر آگاه و بینا شوند.

 

امام‌جمعه موقت رشتخوار با تاکید برقرار گرفتن در آستانه شروع کار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم و هم‌زمانی کار دو قوه مجریه و مقننه باهم، تصریح کرد: مجلس به‌عنوان نهاد ریل‌گذار باید تلاش کند در مسیر ریل‌گذاری تحولاتی را رقم زد و دولت با در دست گرفتن امور اجرایی و حرکت برمدار اولویت‌ها عملاً بر مشکلات فائق آیند.

حجت‌الاسلام آذرم در ادامه افزود: یکی از الزامات موفقیت، همدلی و هم‌افزایی است، اگر دولت و مجلس به دنبال موفقیت باشند، باید همدل و همراه باشند، هماهنگ و منسجم عمل کنند، گرایش سیاسی اکثر نمایندگان مردم با جناح دولت متفاوت است، کشمکش‌های سیاسی بالا بگیرید، مسیر پیشرفت کشور قفل می‌شود.

وی با توصیه انتخاب کابینه دولت با تأکید بر شاخص‌ها، اذعان داشت: یک امین باشد در کابینه دولت قرار بگیرد نمی‌تواند هر فردی باشد، صادق باشد، متدین باشد، از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد، امید به آینده نسبت به آینده کشور امیدوار باشد، ایمان،  شخص کارآمد باشد، سابقه سو نداشته باشد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.