کد خبر : 2296
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۲

همزمان با هفته بهزیستی صورت گرفت؛

افتتاح مسکن مددجوی بهزیستی در رشتخوار

افتتاح مسکن مددجوی بهزیستی در رشتخوار
همزمان با هفته بهزیستی یک واحد مسکن مددجو در روستای سعادت‌آباد رشتخوار با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، به نقل از صبح توس حسین باهوش در حاشیه مراسم افتتاح مسکن مددجوی بهزیستی در روستای سعادت آباد رشتخوار ضمن تبریک هفته بهزیستی، اظهار داشت: در دولت سیزدهم اولویت نگاه به اقشار محروم و کم درآمد و به ویژه روستاهای کم برخوردار بوده است.

فرماندار رشتخوار در ادامه با تاکید بر اینکه به نوعی کار در بهزیستی بسیار سخت است، افزود: کارکنان بهزیستی در طول خدمت با بسیار از آسیب‌های اجتماعی سروکار دارند و نوع کار این عزیزان بسیار سخت می‌باشد.

وی در ادامه تمامی این خدماتی که در اختیار مردم عزیز خصوصا جامعه هدف بهزیستی است را از برکات وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: اعتباراتی که در ۳ ساله دولت سیزدهم برای سازمان بهزیستی اختصاص و هزینه شده بیش از اعتبارات دولت های قبلی بوده است.

گفتنی است این پروژه مسکن مددجو با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض بهزیستی، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن و ۵۰ میلیون تومان تسهيلات بنیاد علوی احداث شده و همچنین پروژه پنل خورشیدی نیز با ۱۵۰ ميليون تومان تسهيلات ارزان قیمت بهزیستی نیز جانمایی شده است.

در ادامه مسئولان شهرستان از یک خانواده دارای دو فرزند معلول سرکشی کردند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.