کد خبر : 2245
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

امام جمعه موقت رشتخوار:

شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد

شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد
امام جمعه موقت رشتخوار گفت: هیئات عزاداری ما باید روشنگری کنند و صرفا تنها عزاداری نداشته باشند، شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد.

به گزارش چهل ماه نیوز به، حجت الاسلام مهدی قناد امام جمعه موقت شهرستان رشتخوار در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب علیه الاسلام با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان گفت: تقدیر از عزاداران و تمامی کسانی که در برپایی هئیات مذهبی در ایام دهه اول محرم تلاش کردند، انشالله که اجر این تلاش را از سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بگیرید.

 

وی در ادامه گفت: از بزرگترین پشتیبانی ها امروز پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی است، چرا که عظمت دستگاه سید الشهدا در داخل این انقلاب دیده می شود، در قبل از انقلاب هم عزاداری سرور و سالار شهیدان بود، اما این عزاداری شرط داشت اینکه کسی حق گفتن اهداف قیام امام حسین (ع) را نداشت، فقط باید در مراسم ایام محرم عزاداری و گریه می کردید، باید ببینیم که جریان سازی اصلی کدام جریان است، جریانی که در آن گفتمان ابی عبدالله الحسین ع باشد، اصل این است و در مجالس باید گفته شود.

حجت‌الاسلام قناد در ادامه افزود: هیئات عزاداری ما باید روشنگری کنند و صرفا تنها عزاداری نداشته باشند، شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد.

وی در ادامه با اشاره به سکوت جوامع بین المللی، دنیا و برخی از کشورهای مسلمان در مسئله فلسطین، یاداور شد:  یک تیراندازی و ترور علیه رئیس جمهور آمریکا تبدیل به تیتر اصلی رسانه های دنیا شد، اما روزانه دهها کودک بی گناه در فلسطین به شهادت می رسند، اما این رسانه ها سکوت می کنند، امروز شیعه اما سکوت نمی‌کند و قطعا این را بدانید به برکت خون مطهر سید الشهدا قطعا و قطعا بدانید با توجه به اینکه از مکتب ابا عبدالله الحسین ما این درس را گرفتیم و پاسخ سخت و دندان شکنی را به رژیم صهیونیستی خواهیم داد.

امام جمعه موقت رشتخوار در پایان با تقدیر از تلاش زحمتکشان اداره بهزیستی و گرامیداشت هفته بهزیستی اذعان داشت: امروز رفع محرومیت در مجموعه های مختلف تنها وظیفه بهزیستی نیست و همه ما باید به این عزیزان کمک کنیم و قدردان تلاش این عزیزان باشیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.