کد خبر : 2237
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

فرماندار رشتخوار مطرح کرد:

حل مشکل تامین زمین مسکن ملی در شهر رشتخوار

حل مشکل تامین زمین مسکن ملی در شهر رشتخوار
فرماندار رشتخوار در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مشکلات زمین در شهر رشتخوار حل‌شده و انشالله در هفته جدید برنامه‌ریزی خواهد شد تا قرعه‌کشی این زمین‌ها انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهل ماه نیوز به نقل از «صبح توس»؛ حسین باهوش پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در سال ۱۴۰۳ با گرامیداشت یاد و خاطر سردار دل‌ها و شهدای خدمت و با تسلیت شهادت امام حسین (ع)، تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: امروز ما هر چه داریم قطعاً از واقعه کربلا داریم، امروز بعد از گذشت چند قرن قیام عاشورا باعث شده تا جامعه جهانی در برابر ظلم جهانی بایستند و این موضوع به برکت پرچم سرخ امام حسین (ع) است.

مشارکت ۸۰ درصدی مردم رشتخوار در انتخابات

فرماندار رشتخوار در ادامه با تقدیر از کمک و خدمات مسئولان در برگزاری و حضور پرشور مردم در انتخابات، یادآور شد: آنچه طبق فرمایشان مقام معظم رهبری مورد انتظار بود با مشارکت حداکثری مردم در کشور رقم خورد که این موضوع در شهرستان رشتخوار با حضور و مشارکت ۸۰ درصدی مردم بصیر، ولایی و همیشه درصحنه رشتخوار محقق شد.

بزرگترین پروژه آب‌رسانی استان با طول۹۰ کیلومتر در رشتخوار

وی در رابطه با پروژه آب بخش جنگل عنوان به یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آب در سطح استان با ۹۰ کیلومتر لوله‌گذاری یادکرد و در ادامه تصریح داشت: حدود ۳۰ کیلومتر لوله دیگر نیز با پیگیری‌های انجام‌شده برای طرح تعویض لوله‌های فرسوده در شهرستان دریافت شده است، علت تأخیر در افتتاح پروژه آب بخش جنگل تکمیل نبودن حوضچه‌های آب بوده که در دست اقدام و به‌زودی تکمیل خواهد شد.

باهوش به اشاره به اینکه دنبال آن هستیم که در شهرستان روستایی نداشته باشیم که مشکل بی‌آبی داشته باشد، افزود: در حوزه آسفالت، نهضت آسفالت در سطح روستاهای شهرستان ادامه دارد، نهضت ملی مسکن در روستاهای براکو، کت، فتح‌آباد، دریز و شهر جنگل در حال ساخت و در دست اقدام است.

مشکلات زمین مسکن ملی در شهر رشتخوار حل‌ شد

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه مشکلات زمین در شهر رشتخوار حل‌شده است، اذعان داشت: در شهر رشتخوار انشالله در همین هفته جدید برنامه‌ریزی خواهد شد تا قرعه‌کشی زمین‌ها انجام شود.

افتتاح استخر شنای رشتخوار در هفته دولت

وی همچنین با توجه به موضوع استخر شنا با تأکید بر اینکه این پروژه مشکل مالی ندارد، بیان داشت:  مشکل استخر شنای شهرستان در جانمایی‌ها بوده که درگذشته اشتباهاً انجام‌شده که اکنون در حال اصلاح است و انشاالله افتتاح آن به هفته دولت خواهد رسید.

مراحل پایانی تکمیل بلوک یک ساختمان اداری رشتخوار/۶ دستگاه اجرایی در این ساختمان مستقر خواهند شد

نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار همچنین از مراحل پایانی بلوک یک ساختمان‌های اداری این شهرستان خبر داد و افزود: بلوک یک ساختمان‌های اداری این شهرستان تقریباً تکمیل و در هفته دولت این طرح نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و ۶ دستگاه اجرایی در این ساختمان مستقر خواهند شد.

انتهای خبر/

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.