کد خبر : 2125
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

امام جمعه رشتخوار:

روز به روز بر عاشقان امام حسین (ع) در سرتاسر دنیا افزوده می‌شود

روز به روز بر عاشقان امام حسین (ع) در سرتاسر دنیا افزوده می‌شود
حجت‌الاسلام جهانشیری، گفت: روز به روز بر دلدادگان و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سرتاسر دنیا افزوده می‌شود.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) رشتخوار با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه، شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم، که روز به روز بر دلدادگان و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سرتاسر دنیا افزوده می‌شود.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به سالروز جنگ ۳۳ روزه مقاومت اسلامی اظهار داشت: در این جنگ کسانی که تماشا می کردند، باور نمی کردند که اسرائیل شکست خورده این جنگ باشد، اما در این نبرد شکست خورد و این ثابت می کند توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع) قطعا پیروز نهایی را از آن جبهه حق خواهد کرد.

وی در ادامه در رابطه به اهمیت جایگاه خبرگان رهبری، نیز یادآور شد: مهمترین رکن جامعه اسلامی قطعا مجلس خبرگان رهبری است که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس نهاد بهزیستی، تصریح کرد: بهزیستی و تامین اجتماعی زحمات و تلاش زیادی می کشند، کمک هزینه و جذب خدمات داوطلبین، تحت پوشش قرار دادن ایتام، امروز در راستای کمک به هم‌نوع همه ما باید به ادارات و نهادهای خدماتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک رسانی کنیم.

حجت الاسلام جهانشیری همچنین با توجه به سالروز تاسیس شورای نگهبان با گرامیداشت این روز بیان داشت: مهمترین دستگاه برای حراست از نظام جمهوری اسلامی قطعا شورای نگهبان است، ما تقدیر می‌کنیم از تلاش‌های مسئولان، فرماندار و شورای نگهبان برای حفاظت از آرای مردم که در انتخابات‌های گذشته با تلاش شبانه‌روزی این عزیزان انجام و رقم خورد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.