کد خبر : 2006
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار:

فرصت پیش‌روی ما در انتخابات تکرار ناشدنی است

فرصت پیش‌روی ما در انتخابات تکرار ناشدنی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: امروز فرصت پیش‌روی ما تکرار ناشدنی است، باید با دعوت چهره به چهره برای مشارکت حداکثری و روشنگری برای انتخاب اصلح شرایط را برای ادامه مسیر شهید خدمت، شهید رئیسی فراهم کنیم.

به کزارش چهل ماه نیوز،حجت‌الاسلام حسن ولائی  در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس »؛ با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور اظهار کرد: امروز قطعاً حضور در صحنه انتخابات و حضور پرشور مردمی می‌تواند علاوه بر یک رئیس جمهور قوی در عرصه‌های گوناگون بین‌المللی و داخلی نیز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و کشور را به دنبال داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار بیان داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا به هر نحوی مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز را کمرنگ نشان دهد، تا با استفاده از این ترفند به هدف نهایی خود در موضوع سلطه و غارت کشورمان دست یابد.

وی یاداور شد: انتخاب یک رئیس جمهور قوی با برنامه و هدفمند انقلابی و پای کار مردم می‌تواند کشور را در ادامه مسیر شهید رئیسی روی ریل پیشرفت قرار داده و بسیاری از مشکلات را ما را در حوزه‌های اقتصادی و … حل کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر شخصی که در انتخابات پیش رو مشارکت نداشته باشد، خودش دچار خسران و زیان فراوانی شده است، اظهار داشت: امروز سرنوشت و آینده هر ایرانی در دستان خودش می‌باشد و حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند، آینده جوانان ما را به درستی و حتی برای یک دوره ۸ ساله ترسیم کند.

حجت الاسلام ولایی افزود: کشوری پیروز و اقتدار در آن رقم می خورد که از فرصت‌های که دارد به درستی و بهترین نحو استفاده کند، امروز فرصت پیش روی ما تکرار ناشدنی است، باید با دعوت چهره به چهره برای مشارکت حداکثری و روشنگری برای انتخاب اصلح ادامه مسیر شهید خدمت شهید رئیسی را فراهم کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.