کد خبر : 1986
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۲۸

 در قالب طرح یادگار ابراهيم؛

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عبس آباد رشتخوار

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عبس آباد رشتخوار
صبح امروز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عبس آباد با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و زیر بنای ۵۲۵ مترمربع با حضور مسئولان و مردم در قالب طرح یادگار ابراهیم افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، صبح امروز مرکز خدمات جامع سلامت روستایی عبس آباد با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و زیر بنای ۵۲۵ مترمربع با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، بخشدار مرکزی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان و مردم در قالب طرح یادگار ابراهیم افتتاح و بهره برداری شد.

فرماندار رشتخوار در آیین افتتاح این طرح، گفت: خوشحال و خرسندیم که پروژه مرکز سلامت عبس آباد که از سال ۹۸ در دست احداث بوده به همت دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری رسیده است.

حسین باهوش در ادامه با بیان اینکه تمامی این خدمات از برکت وجود نظام و انقلاب است، یادآور شد: شهید جمهور آیت الله رئیسی فردی دغدغه مند بودند و همیشه اصرار بر این داشتند که پروژه ها در کوتاه ترین زمان پس از تکمیل شدن افتتاح شوند تا مردم معطل یه مناسب خاصی نباشند و طعم شیرین خدمت رسانی را بموقع بچشند.

در ادامه این برنامه فرماندار رشتخوار از قسمت های مختلف این مرکز بازدید و با کادر سلامت و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد‌.

گفتنی است مرکز جامع سلامت عبس آباد خدمات پزشکی، پرستاری، دارویی، بهداشت محیط، مراقب سلامت و … را به مردم منطقه ارائه می دهد و جمعیتی قریب به ۴ هزار نفر از مردم روستاهای عبس آباد، نوق، روح آباد و سایر روستاهای همجوار را تحت پوشش دارد.

ضمنا زمین این مرکز توسط خیر گرامی مرحوم مغفور حاج اکبر کارگزار اهدا شده است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.