کد خبر : 1900
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

فرمانده سپاه رشتخوار:

فعالان مجازی امیدآفرینی را ترویج دهند/ شاخص‌ها بیان و تلاش بر حضور حداکثری در انتخابات باشد

فعالان مجازی امیدآفرینی را ترویج دهند/ شاخص‌ها بیان و تلاش بر حضور حداکثری در انتخابات باشد
فرمانده سپاه رشتخوار گفت: در بحث انتخابات شاخص های که مقام معظم رهبری فرمودند را بیان کنیم و تلاش همه ما بر حضور حداکثری با هدفمندی در این فضا باشد.

فعالان مجازی امیدآفرینی را با استفاده از رسانه خود ترویج دهند/ در بحث انتخابات شاخص هایی که مقام معظم رهبری فرمودند را  بیان و تلاش همه بر حضور حداکثری باشد

سرهنگ پاسدار حسن فرستاده صبح امروز در نشست با مدیران کانال ها و گروه های فعال شبکه های اجتماعی سطح شهرستان رشتخوار ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: امروز میدان جنگ تغییر کرده و از فضای حقیقی به فضای مجازی کشیده شده است، دشمن وقتی می بیند توان تقابل در فضای حقیقی را نداشته به سمت فضای مجازی روی آورده است.

وی در ادامه افزود: دشمن هدفش از حضور در فضای مجازی به دست گرفتن افکار عمومی چه از طریق دروغ فرافکنی و تلاشش بر اثر گذاری به افکار و عقاید است، همه ما امروز وظیفه داریم به عنوان سرباز با همین تلفن همراه از دین و کشور خودمان با تولید محتوا و حضور موثر دفاع کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در ادامه یادآور شد: ما می‌توانیم به هماهنگی و کار گروهی در این فضا کاری کنیم، که گاهی به جای وقت گذرانی بیهوده در واقع به نفع کشور خدمت رسانی انجام شود.

سرهنگ پاسدار حسن فرستاده در ادامه با تاکید بر بصیرت افزایی و قرار نگرفتن در میدان دشمن یادآور شد: امروز کسی نیست در کشور که پای صندوق های رای نیاید، همه رای می دهند، آن عده قلیلی هم که پای صندوق های رای نمی آیند در واقع به دشمن رای می دهند.

وی با اشاره به اینکه فعالان مجازی باید امیدآفرینی را با استفاده از رسانه خود ترویج دهند، بیان داشت: در بحث انتخابات شاخص های که مقام معظم رهبری فرمودند را باید بیان کنیم و تلاش همه ما بر حضور حداکثری با هدفمندی در این فضا باشد.

فرمانده سپاه رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه مردم بصیر ما همیشه در صحنه حضور پرشور داشته و دارند، اذعان داشت: بیش از چند میلیون نفر شهدای خدمت را همراهی کردند، این همراهی به دلیل این بود که شهید آیت الله رئیسی خودش را سرباز ولایت می دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز عزت کشور به واسطه تلاش های شهید رئیسی رقم خورده، تصریح کرد: امروز دانشجویان در خاک آمریکا علیه رژیم صهیونیستی به زبان فارسی شعار می دهند، این عزت است و اینکه گرایش به مسلمانی و به شیعه در جهان رو به افزایش است، نشان از آن است که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ما نزدیک به قله هستیم.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.