کد خبر : 1896
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

تسهیل‌گر بنیاد علوی در رشتخوار خبر داد؛

بنیاد علوی با طرح ۵ ساله (حیات) در رشتخوار ماندگار شد

بنیاد علوی با طرح ۵ ساله (حیات) در رشتخوار ماندگار شد
تسهیل‌گر بنیاد علوی در رشتخوار گفت: فعالیت بنیاد علوی به صورت غیر حضوری با اجرای طرح حیات و به مدت ۵ سال در شهرستان رشتخوار ادامه خواهد شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، احمدرضا پردل تسهیلگر بنیاد علوی در شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جلسه تبیین مدل حیات (بنیاد علوی) در محل فرمانداری این شهرستان گفت: فعالیت بنیاد علوی به صورت غیر حضوری با اجرای طرح حیات و به مدت ۵ سال در شهرستان رشتخوار ادامه خواهد شد.



پردل در تشریح بیشتر فعالیت بنیاد علوی و اجرای طرح حیات بیان داشت: این طرح شامل دهک های ۱ تا ۴ خواهد بود و با هدف فعال کردن کسب و کارهای نیمه فعال و تقویت کسب و کارهای فعال کار خود را دنبال خواهد کرد.

تسهیلگر بنیاد علوی طرح حیات در رشتخوار در ادامه بیان داشت: در طرح حیات حمایت از کارگاه های خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون تسهیلات و بنگاه های کارگاه های کوچک یک میلیارد تسهیلات و کارگاه‌های تا ۲۰ نفر شاغل تا سقف ۳ میلیارد تسهیلات با بهره ۴ درصد اجرا و عملی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تا تشکیل جلسه و ایجاد شورای توانمند سازی اقتصادی شهرستان و تنظیم سند شناخت شهرستان فعلا هیچ گونه مراجعه حضوری نداریم،  اذعان داشت: اجرای طرح حیات در مناطق هدف باید در کارگروه مربوطه که انشالله بعد از انتخابات برگزار می شود، مشخص شود، که طبق دستورالعمل۳۰ درصد طرح ها در مناطق شهری و ۷۰ درصد در مناطق روستایی خواهد بود.

پردل افزود: مراجعه حضوری در طرح حیات نخواهیم داشت و ما سراغ افراد خواهیم رفت.

فرماندار رشتخوار نیز در این جلسه ضمن درخواست پیگیری طرح‌های قبلی و نیمه تمام بنیاد در شهرستان رشتخوار بر امادگی کامل مسئولان و مجموعه فرمانداری در جهت اجرای طرح، حتی در صورت نیاز سفر به تهران برای پیگیری درخواست‌ها تاکید کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.