کد خبر : 1847
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

در ادامه یادگار ابراهیم صورت گرفت؛

واگذاری ۱۳۰ قطعه زمین در فتح‌آباد رشتخوار

واگذاری ۱۳۰ قطعه زمین در فتح‌آباد رشتخوار
در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در بحث تامین مسکن برای اقشار کم‌برخوردار، مراسم قرعه‌کشی ۱۳۰ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن ظهر امروز با حضور اهالی روستای فتح‌آباد رشتخوار در این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در بحث تامین مسکن برای اقشار کم برخوردار، مراسم قرعه‌کشی اراضی نهضت ملی مسکن ظهر امروز با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، حجت‌الاسلام رجبعلی قربانی امام‌ جمعه فتح‌آباد و جمعی از مسئولان و اهالی روستای فتح‌آباد در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در جمع اهالی روستای فتح‌آباد، با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار کردن افراد بدون مسکن است، گفت: همه اقدامات انجام شده در کشور از برکات نظام، انقلاب و دولت سیزدهم است.

وی در ادامه بیان کرد: این طرح از سیاست‌های دولت سیزدهم و به برکت توجه رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی می‌باشد که توجه ویژه‌ای به مردم خصوصا اقشار کم برخوردار داشتند.

وی افزود: بر اساس قوانین و بخشنامه‌ها زمین های نهضت ملی مسکن به افرادی واگذار می‌شود که متاهل باشند، ساکن روستا باشند، فرم بنیاد مسکن آنها سبز باشد و مسکن به‌نام خود نداشته باشند.

باهوش تاکید کرد: ظرف مدت ۴۵ روز باید برای زمین های تحویلی پروانه ساخت گرفته شود و متقاضی شروع به احداث نماید و اگر اقدامی توسط فرد انجام نشود، زمین از متقاضی اخذ و به متقاضیان بعدی واگذار خواهد شد.

قابل ذکر است در این آیین ۱۳۰ قطعه ۲۰۰ متری از اراضی منابع ملی روستای فتح‌آباد در بین متقاضیان واجد شرایط قرعه‌کشی و قطعات به نام افراد مشخص شد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.