کد خبر : 487
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۰۶

امام جمعه رشتخوار:

وظیفه‌شناسی پرستاران عامل موثر درمان بیماران است

وظیفه‌شناسی پرستاران عامل موثر درمان بیماران است
امام جمعه رشتخوار گفت: اگر زحمات، تلاش‌ها و خدمت‌رسانی پرستاران با خلوص نیت نباشد، نسخه پزشک به تنهایی برای بهبود بیمار کارگشا نیست.

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار در گفت‌وگو با چهل ماه نیوز، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سر سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر مدافعین سلامت بیان داشت: پرستاران عزیز ما می‌توانند از حضرت زینب(س) الگو بگیرند، در موضوع صبر و پایداری و این باعث معنویت بخشی در کار و تلاش آنها در این شغل بسیار مهم برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پرستاران با خلوص نیت و وظیفه شناسی خود، عامل بهبودی و موثر در درمان بیماران، هستند، اظهار داشت: پرستاران عزیز با روحیه خدمت‌رسانی و کمک خود با مهربانی و خوش‌رویی می‌تواند از بیماران پرستاری کنند و عامل مهم در بهبود سریع بیماران باشند.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با توجه به نقش بی‌بدیل پرستارن در شرایط سخت همانند مقابله با کرونا، افزود: اگر زحمات، تلاش‌ها و خدمت‌رسانی پرستاران گرامی نباشد، نسخه پزشک به تنهایی بیهوده و بی‌فایده است و این تلاش و خدمات پرستاران با مراقب از بیمار است که در نهایت منجر به بهبود بیمار می‌شود.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‎‌های پرستاران برای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و جامعه یادآور شد: امروز ما قدر‌دان تلاش‌ها و جانفشانی‌های پرستاران عزیز در خط مقدم جبهه سلامت هستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.