کد خبر : 338
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به همت شرکت احیاء سپاهان؛

کلنگ احداث سالن ورزشی در شهر سنگان خواف به زمین زده شد

کلنگ احداث سالن ورزشی در شهر سنگان خواف به زمین زده شد
همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت کلنگ احداث سالن ورزشی دبیرستان فاطمه الزهراء شهر سنگان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت کلنگ احداث سالن ورزشی دبیرستان فاطمه الزهراء شهر سنگان با حضور حجت اله نصر اصفهانی مدیرعامل شرکت معادن سنگ آهن احیاءسپاهان، بخشدارسنگان، مدیر آموزش و پرورش خواف،جانشین فرمانده سپاه و مسوولان ادارات و نهادها به زمین زده شد.

غلامپور سدهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در این مراسم گفت: ۱۷۵ تفاهم‌نامه برای ساخت کلاس درس توسط خیرین مردمی و ۵۷ تفاهم نامه توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی در یک سال اخیر به امضا رسیده که در نوع خود بی‌نظیر است.

غلامپور با تقدیر از اقدامات شرکت احیاء سپاهان، بیان داشت: مساحت این پروژه ورزشی ۸۰۰ متر مربع بوده و برآورد هزینه ساخت آن ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که ۱۰۰ درصد توسط شرکت احیاء سپاهان تأمین گردیده است.

مدیرعامل شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان اظهار داشت: این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، کلنگ احداث این سالن ورزشی را به زمین می‌زند که امیدواریم در سال آتی با بهره برداری از این پروژه شاهد استفاده دانش‌آموزان این بخش از این مجموعه باشیم.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: ساخت مدارس و سالن ورزشی، زمینه و زیرساختی برای توسعه انسانی و پرورش نسل‌های جوان و نوجوان کشورمان خواهد بود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.