کد خبر : 2381
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

فرماندار رشتخوار:

خانه‌عالم در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

خانه‌عالم در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است
فرماندار رشتخوار گفت: در هر روستایی که آسیب و معضلات کمتر است، مردم از وجود روحانی در آنجا بهره‌مند هستند، باید بیش‌ازپیش به این بخش توجه داشته باشیم.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رشتخوار با تأکید بر اینکه اهمیت شورای فرهنگ عمومی بسیار بالاست، اظهار داشت: آسیب‌های شهرستان شناخته‌شده است، باید همه متولیان فرهنگی ورود میدانی داشته باشند.

امام‌جمعه رشتخوار با اشاره به اینکه باید تعداد مبلغین در سطح شهرستان افزایش پیدا کند، یادآور شد: نبود عالم و روحانی در برخی نقاط شهرستان باعث ایجاد آسیب شده و باید با همکاری و تلاش در سطح شهرستان این موضوع مهم مرتفع گردد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی خوب انجام‌شده در شهرستان بیان داشت: اجرای نمایش ذوالفقار زخمی با موضوع وقایع عاشورا توسط هنرمندان شهرستان بسیار باارزش است، و این نمایش جای تقدیر دارد.

حسین باهوش در ادامه با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی پایه تمام کارگروه‌های شهرستان است، اذعان داشت: بسیاری از معضلات به کم‌کاری فرهنگی برمی‌گردد، در ایام ماه محرم که بیشترین آرامش را باید داشته باشیم در برخی نقاط متأسفانه در موضوع برپایی هیئات درگیری داریم، باید برای کار فرهنگی از ظرفیت مردم استفاده شود، هیئت‌های مذهبی ظرفیت بسیار خوبی برای کار فرهنگی است.

فرماندار رشتخوار با تأکید براینکه در هر روستایی که آسیب و معضلات کمتر است، مردم از وجود روحانی در آنجا بهره‌مند هستند، بیان داشت: وجود خانه عالم در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است، باید بیش‌ازپیش به این بخش توجه داشته باشیم.

در پایان این مراسم و به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار، از خبرنگاران و اصحاب رسانه و خبر در رشتخوار نیز تقدیر و تجلیل شد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.