بدون نظر
 
شبکه‌هاي اجتماعي در بانکداري ؛ نوظهور و انکارناپذير
تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2017 در 17:16
 
مدير امور مالي و سرمايه گذاري بانک سپه تاکيد کرد : شبکه‌هاي اجتماعي، نوظهور است که نقش پررنگي در دنياي امروز دارد و نمي‌توان ناديده گرفت.
بانک، بيمه و بورس
شبکه‌هاي اجتماعي در بانکداري ؛ نوظهور و انکارناپذير

به گزارش چهل ماه نیوز به نقل از خبرگزاري آريا، سيد مهدي حسيني، درباره کارکرد شبکه‌هاي اجتماعي و تأثير آن بر صنعت بانکداري اظهار داشت: امروزه فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يکي از بسترهاي نوين به سرعت در حال تأثيرگذاري بر زندگي جوامع در ابعاد مختلف اقتصادي و اجتماعي است.
وي گفت : در بانکداري جديد که مبتني بر شبکه‌هاي اجتماعي است، محيط کسب‌وکار و فرصت‌هاي شغلي در فضايي مجازي شکل مي‌گيرند. در جهان امروز شبکه‌هاي اجتماعي در حال تبديل‌شدن به مراکزي در وب براي عضويت و ارتباط گروه‌هاي مختلف مردم بوده که عموماً داراي علايق مشترک بر روي موضوعات خاص هستند. اين شبکه‌ها بر اساس فلسفه ساده «حضور داشتن در جايي که مخاطبان شما نيز در آنجا حضور دارند»، بنا شده‌اند.
مدير امور مالي و سرمايه گذاري بانک سپه در ادامه افزود: بنگاه‌هاي تجاري از جمله بانک‌ها با استفاده از شبکه‌هاي اجتماعي مي‌توانند بدون پرداخت هزينه‌هاي سرسام‌آور تبليغاتي، به گروه‌هاي مختلف مشتريان دسترسي داشته باشند. به طور کلي شبکه‌هاي اجتماعي نقش پررنگي در دنياي امروز دارند و نمي‌توان آنها را ناديده گرفت.
وي ادامه داد: اين شبکه‌ها بر ابعاد مختلف زندگي فردي و اجتماعي افراد در سطح ملي و بين‌المللي تأثيرگذارند و به همين دليل در حال گسترش بوده و در آينده نقش به مراتب بيشتر و مهم‌تري را ايفا خواهند کرد.
سيد مهدي حسيني گفت: شبکه‌هاي اجتماعي يک نيروي قدرتمند در شکل‌دهي به جنبه‌هاي مختلف تجارت و کسب و کار تبديل شده‌اند. اين تأثير را مي‌توان در ابعاد گوناگون مورد ارزيابي قرار داد.
از مهم ترين تأثيرات شبکه‌هاي اجتماعي در عرصه تجارت مي‌توان به حرکت مشتريان به سوي رسانه‌هاي جديد، کاهش اثربخشي تبليغات سنتي، اهميت يافتن تبليغات دهان به دهان به ويژه در فضاي مجازي، دسترسي به انبوهي از مخاطبان و بازارها، فرصت‌هاي کم‌نظير فضاي مجازي در ايجاد و توسعه ارتباطات، ظرفيت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي در ارائه و فروش محصولات، تقويت برند و … اشاره کرد.
حسيني با تأکيد بر نقش بانک‌ها افزود: بانک‌ها نيز به عنوان يکي از مهم ترين بازيگران عرصه کسب‌وکار و تجارت از اين قاعده مستثني نيستند، به طوري که هر روزه شاهد حضور فعال‌تر آنها در شبکه‌هاي اجتماعي هستيم. آنها به فراخور استراتژي‌هاي در پيش‌ گرفته ‌شده، توجه ويژه‌اي به شبکه‌هاي اجتماعي به عنوان الگوي جديد عرضه محصولات به مشتريان دارند.
وي به تجارب ديگر کشورها در اين زمينه اشاره و‌ مؤلفه‌هاي برقراري صحيح ارتباط با مشتريان از طريق اين شبکه‌ها و مزايا و ملاحظات حضور بانک‌ها در آن‌ها را تبيين کرد.

لینک کوتاه:

تــوجـه

  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد همین مطلب بنویسید
  • لطفا نظرات خود را به فارسی تایپ نمایید
  • لطفا سعی کنید نظرتان مختصر و مفید باشد
  • به نظرات دیگر کاربران احترام بگذارید

ثبت نظر :


 
 
x
تحریم‌های دشمن با هدف حذف پشتوانه مردمی و اعمال نفوذ مجدد بر ایران است جنگ اوکراین و روسیه دنیا را با بحران مواد غذایی روبه‌رو کرده است/باید امروز در بحث صرفه‌جویی مصرف‌ گندم با دقتی بیشتری عمل کنیم امروز مردم مهمترین نقش را در تعیین سرنوشت خود دارند/ امام خمینی(ره) عزت را به مردم و کشور هدیه کرد بصیرت و آگاهی، رمز عبور از مشکلات و بحران ها است / برای خرمشهرهای پیش رو باید قوی شویم اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در رشتخوار برگزار شد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در رشتخوار برگزار شد زیرساختهای حوزه آب در رشتخوار فرسوده است سوم خرداد الگوی مقاومت ملت ایران در برابر هرگونه تهاجم از سوی دشمنان است معرفی خانه موزه قرایی رشتخوار  تشدید بازرسی‌ها از سایر رسته‌های خارج از طرح هدفمندی یارانه‌ها در رشتخوار/ معرفی ۶ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی نانوایی ها نباید ساعت پخت نان را کاهش دهند/ شایعات گرانی در حوزه آرد و نان بخشی از تلاش دشمن در بستر فضای مجازی است گاز کشی به ۸ روستای بخش جنگل رشتخوار آغاز شد
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin