کد خبر : 399
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۴

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

قطعی شدن ثبت‌نام۸۰ نفر در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار

قطعی شدن ثبت‌نام۸۰ نفر در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: از مجموع ۱۲۴ نفری که پیش‌ ثبت‌نام خود را در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار کامل کرده بودند‌، ۸۰ نفر ثبت‌نام خود را در مرحله پایانی قطعی کردند.

 

حسین باهوش فرماندار رشتخوار  در گفت‌و‌گو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با آخرین وضعیت ثبت‌نام کاندیدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، گفت:در آخرین بررسی تعداد ۸۰ نفر برای حضور در آخرین مرحله نام‌نویسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های خواف و رشتخوار ثبت‌نام کردند.

وی در ادامه، افزود: از مجموع ۱۲۴ نفری که در مرداد ماه امسال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ ثبت‌نام خود را انجام داده بودند‌، ۸۰ نفر ثبت‌نام خود را کامل کردند.

باهوش در ادامه یادآور شد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه در مقایسه با انتخابات قبلی مجلس در ۴ سال قبل ۳ برابر افزایش داشته است.

نماینده عالی دولت در رشتخوار، اظهار کرد: از این تعداد ۷۵ نفر مرد و پنج نفر زن هستند که چهار نفر تحصیلات حوزوی، ۲ نفر مدرک کارشناسی، ۶۱ نفر کارشناسی ارشد و ۱۳ نفر دکتری دارند.

وی در پایان افزود: بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ روز انجام و در پایان مهلت قانونی اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.