کد خبر : 386
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۴۹

فرماندار رشتخوار:

۱۵ تن سهمیه آرد فصلی به نانوایی‌های رشتخوار اختصاص یافت

۱۵ تن سهمیه آرد فصلی به نانوایی‌های رشتخوار اختصاص یافت
فرماندار رشتخوار گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقدار ۱۵ تن سهیمه آرد فصلی مازاد به نانوایی‌های شهرستان رشتخوار اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش فرماندار رشتخوار در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان این شهرستان صبح امروز با اشاره به فراز و نشیب‌هایی که در این کارگروه بوده و اکنون با اقدامات نظارتی انجام شده به حد نرمال رسیده است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقدار ۱۵ تن سهیمه آرد فصلی مازاد به نانوایی‌های شهرستان رشتخوار اختصاص پیدا کرده است.

باهوش در ادامه خطاب به مسئولان شهرستان بیان کرد: با توجه به آمار جمعیتی شهرستان و تعداد نانوایی‌های موجود در شهرها و روستاها این سهمیه باید با رعایت عدالت توزیع شود.

وی اذعان داشت: با بازدیدهای دوره‌ای و مستمری که توسط اعضای کارگروه انجام شده، کیفیت نان در نانوایی ها ارتقاء یافته است.

فرماندار رشتخوار همچنین عنوان کرد: در حوزه کارگروه آرد و نان پخت نان با کیفیت، رعایت وزن چانه خمیر، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم دریافت پول نقد از مشتری و … مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه نانوایی‌هایی که نان با کیفیت دارند باید مورد تشویق قرار گیرند، اظهار داشت: مبنای اختصاص آرد به هر نانوایی در سهمیه جدید تعداد قریب به ۶ کیسه است و به هر واحدی که نان بهتری به دست مردم بدهد، سهمیه تشویقی هم اختصاص پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.