کد خبر : 319
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

امام جمعه رشتخوار:

گسترش معنویت انقلاب اسلامی در دنیا از برکات دفاع مقدس است

گسترش معنویت انقلاب اسلامی در دنیا از برکات دفاع مقدس است
امام جمعه رشتخوار گفت: امروز یکی از برکات دفاع مقدس این شده که این انقلاب ما معنویتش در سراسر دنیا گسترش پیدا کند و به برکت این انقلاب و نظام امروز کشور ما حرف برای گفتن در دنیا داشته باشد.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام جهانشیری امام جمعه رشتخوار صبح امروز همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار با جمعی از مسئولان این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطر شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، گفت: امروز یکی از برکات دفاع مقدس این شده که این انقلاب ما معنویتش در سراسر دنیا گسترش پیدا کند و به برکت این انقلاب و نظام امروز کشور ما حرف برای گفتن در دنیا داشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر تلاش مستمر دشمن از گذشته تا کنون برای آسیب به نظام و انقلاب ما بیان داشت: یکی از اقدامات آمریکا در دوران دفاع مقدس قرار دادن اطلاعات نظامی در اختیار صدام بود، تجهیزاتی که کشورهای غربی در اختیار رژیم بعث قرار می دادند، ایران یک صدم آن را بهره‌مند نبود.

وی به شکست دشمن در اقدامات مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن پیوسته با طرح‌ریزی و برپایی اتاق فکرهای گوناگون به دنبال آسیب به نظام و انقلاب بوده است، اما این اقدامات به مدد وجود رهبری فرزانه، مردمی بصیر و همیشه در صحنه خنثی و در نهایت به شکست منتهی شده است.

در ادامه حسین باهوش فرماندار رشتخوار نیز در مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام  این شهرستان گفت: آنچه امروز ما داریم از برکت نظام، انقلاب رهبری و حضور همیشگی مردم از خودگذشتگی شهدا خانواده شهدا آزادگان و جانبازان عزیز است.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان ما همه دست به دست همه دادند، که ایران اسلامی را زمین گیر کنند، اما هیچگاه با این بصیرت و بیداری در جامعه موفق نخواهند شد، دشمن در گذشته بیان میداشت برای ایران همه گزینه ها روی میز است، اما امروز به مدد الهی آنها شکست خورده میدان هستند.

فرماندار رشتخوار یادآور شد: نطق ریاست جمهوری در سخنرانی اخیر سازمان ملل نشان دهنده قدرتمند بودن ایران اسلامی است، همه ما باید در راستای تثبیت پایه‌های نظام تلاش کنیم، ایران امروز نه تنها  منزوی نشده، بلکه در دنیا امروز اثر گذار و حرف برای گفتن، دارد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.